ÁSZF

ÁSZF

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Halász Balázs EV. (székhelye: 4024 Debrecen Rákóczi u. 19/7 adószáma: 59062981-1-29) továbbiakban: Szolgáltató a www.barillo.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat (a továbbiakban: Webáruház) igénybe vevő ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) és a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
1.2. A Webáruházban történő vásárlást a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza.
1.3. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.4. A Webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Weboldalon kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek regisztrálhatnak és gazdálkodó szervezetek.
1.5. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott termék időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani. A Felek közötti szerződés a megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolásával jön létre. Az esetleges szín és minta eltérésekért felelősséget nem vállalunk. A Felek között a termék megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 8 évig őrzi.
1.6. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.
2. Adatok megadása
2.1. A megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag az Ügyfél felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a számlám menüpontban van lehetőség. Leadott megrendelést érintő adatok módosítására a kapcsolati telefonszámon, vagy központi e-mail címünkön van lehetőség.

3. Megrendelés
3.1. A Webáruházban megvásárolható termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékekhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. Amennyiben a Webáruházban található bármely termék tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
3.2. A termékek mellett feltüntetett ár a termék vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A megrendelést visszaigazoló üzenetben külön soron tüntetjük fel a termékek árát és a szállítási költséget és a végösszeget.
3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát az Ügyfél részére kedvezőtlenül nem befolyásolja.
3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az online áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél egyoldalú nyilatkozattal elállhat vásárlási szándékától a helyes ár közlésétől számított 14 napon belül.
3.5. A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4. Szállítási és fizetési feltételek
4.1. A vételár kiegyenlítése bankkártyás fizetéssel lehetséges. A házhozszállítással kiküldött termékek teljes összegét ki kell egyenlíteni online bankkártyás fizetéssel a weblapon keresztül, vagy a honlapon közölt bankszámlaszámra (OTP) történő átutalásos fizetéssel. 
4.2. A szállítás kizárólag Magyarország területére történik. A szállítási idő a megrendelés visszaigazolásában található várható szállítási határidő, készleten lévő termékek esetében 10-14 munkanap. Az Ügyfél a megrendelései állapotáról és fázisáról e-mailben kap tájékoztatást. 4.3. Külföldi címre történő kiszállításra webshopon keresztül megrendelt termékek esetében nincsen mód. Az Ügyfél hibájából meghiúsult csomagkézbesítés, ill. házhozszállítás (csomagküldés esetén összesen 3, házhozszállítás esetén összesen 2 próbálkozás) miatti újraküldés költségei minden esetben az Ügyfelet terhelik. Sorozatosan sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az Ügyfél vásárlásait korlátozza (csak előzőleg kiegyenlített vásárlást teljesít).

5. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
5.1. Ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a termékleírásnak vagy jogszabályban foglaltaknak (hibás teljesítés) az Ügyfél a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A Szolgáltató mentesül felelőssége alól, ha az Ügyfél a hibát rendelés leadása időpontjában ismerte vagy a hibát a Szerződés megkötésének időpontjában ismernie kellett.
5.2. Az Ügyfél a teljesítés időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Fogyasztónak minősülő Ügyfél (a továbbiakban: Fogyasztó) a teljesítés időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a hibákért, amelyek a teljesítés időpontjában már léteztek. Nem számít az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél az Árut rendeltetésszerűen nem tudja használni. Az Árunak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik.
5.3. Kellékszavatossági igénye alapján az Ügyfél választása szerint: a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet, vagy b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a Szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének – a dolog tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve – nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
5.4. A kellékszavatossági igénye érvényesítésekor a Szerződés megkötését az Ügyfélnek kell bizonyítania. Fogyasztóval megkötött szerződés esetén a Szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján kibocsátott számlát – a Fogyasztó bemutatja.
5.5. A választott kellékszavatossági jogáról az Ügyfél egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
5.6. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Szolgáltatóval. Fogyasztóval megkötött szerződés esetén a 2 hónapon belül közölt hiba késedelem nélkül közöltnek tekintendő. A közlés késedelméből eredő kárért az Ügyfél felelős.
5.7. Fogyasztóval megkötött Szerződés esetében ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő 6 hónapon belül a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatossági felelőssége alól, ha ez a vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
5.8. Ha az Áru meghibásodásában az Ügyfélt terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha az Áru karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének – különösen használati és kezelési útmutató rendelkezésre bocsátásával – eleget tett.
5.9. Fogyasztó részére eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) mellékletében felsorolt Árukra kötelező jótállás terjed ki. A jótállás időtartama: a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év, b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, c) 250 000 forint eladási ár felett három év. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

5.10. Az Áru kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó az Árut a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
5.11. A jótállási határidő az Áru Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha azonban a Fogyasztó az Árut az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja az Áru átadásának napja.
5.12. A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. Mivel Szolgáltató a székhelyén nem működtet üzletet, illetve javítószolgálatot, a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak székhelyen való bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Fogyasztót.
5.13. Ha a jótállási időtartam alatt az Áru első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy az Áru nem javítható, a Fogyasztó – különösen az egyedi szerződésben foglalt, a Megrendelésben rögzített, vagy a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvben felvett – eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles az Árut nyolc napon belül kicserélni. Ha az Áru cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, az Áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
5.14. Ha a jótállási időtartam alatt az Áru három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja az Árut a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles az Árut nyolc napon belül kicserélni. Ha az Áru kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, az Áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
5.15. Ha az Áru kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, a Fogyasztó – különösen az egyedi szerződésben foglalt, a Megrendelésben rögzített, vagy a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvben felvett – eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles az Árut a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha az Áru cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, az Áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
5.16. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható Árut az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a Szolgáltató, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.
5.17. Ha a Fogyasztó az Áru meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Ptk. 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
5.18. A Korm. rendelet szerinti jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok érvényesítéséhez a Szolgáltató további követelményt támaszthat a Fogyasztóval szemben, feltéve, hogy az Áru megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a Fogyasztó számára, valamint Szolgáltató a Fogyasztót e követelményről előzetesen tájékoztatta.
5.19. Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól az olyan hiba esetén, amely hibát Ügyfél a szerződéskötéskor ismert vagy ismernie kellett, illetve amely hibára tekintettel a terméket Ügyfél csökkentett áron vásárolta. Szolgáltató szavatossági felelőssége ilyen esetben csak az Ügyfél által nem ismert egyéb hibáért áll fenn.
5.20. Az Ügyfél által megrendelt bútorok, illetve egyéb lakberendezési termékek esetén a mintaként kiállított vagy kereskedelmi kommunikáció útján (pl. hírlevélben) meghirdetett Áruk méreteiben, színeiben a kereskedelmi szokás alapján elfogadható mértékű eltérése megengedett, amely nem minősül hibának, ezért a Szolgáltató azokért felelőséggel nem tartozik. Szolgáltató kifejezetten fenntartja magának a jogot, hogy a kereskedelmi kommunikációjában (pl. katalógusában) megjelenő, vagy mintaként kiállított Árukat fejlessze, azokon változtatásokat hajtson végre.
5.21. Szolgáltató az árunak a szavatossági vagy jótállási időn túl bekövetkezett meghibásodása esetén a hibát az Ügyfél megrendelése esetén az érvényes szerviz árlistája alapján javítja ki.
5.22. Ha a Fogyasztó szavatossági és jótállási igényének megítéléshez szakvélemény beszerzése szükséges, a szakvélemény beszerzésének költsége azt a felet terheli, amelyik a szakvélemény beszerzését kezdeményezi.
5.23. A Fogyasztó a Szolgáltató által részére eladott termék hibája esetén termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor
hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
5.24. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét az Ügyfél kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
5.25. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a) a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy b) a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy c) a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
5.26. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

6. Elállás
6.1. A termék átvétele után az Ügyfél köteles a termék tartalmát, állapotát, minőségét és mennyiségét leellenőrizni és haladéktalanul jelezni a Szolgáltató felé , amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen eltérést tapasztal.
6.2. Az Ügyfél a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. Az Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha az Ügyfél az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikén: postai cím: 4024 Debrecen Rákóczi u. 19/7. e-mail: info@barillo.hu Az Ügyfél ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében szereplő elállási nyilatkozat-mintát is. Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
6.3. Ha az Ügyfél eláll a vásárlástól, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni). Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni.

A csomagküldéssel kiküldött termékeket csomagként az alábbi címre:
4024 Debrecen Rákóczi u. 19/7  

 

A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Ügyfelet  kizárólag akkor terheli a termékben bekövetkezett értékcsökkenés, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

6.4. A  Szolgáltató a bontatlan, eredeti csomagban visszaküldött termékek teljes vételárát visszafizeti a beérkezéstől számított 14 napon belül. A termék Szolgáltató részére történő visszaküldésének (visszavitelének) költsége a Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató kifejezetten vállalta e költségek viselését. Szolgáltató felhívja a Fogyasztó figyelmét arra, hogy a termék visszaküldésének költségei akkor is a Fogyasztót terhelik, ha a Fogyasztó a termék házhozszállításakor, illetve a termék átvételekor gyakorolja elállási jogát. A Fogyasztó kérésére a Szolgáltató lehetőségeihez mérten segítséget nyújt a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésében azzal, hogy a visszaszállítás költsége ez esetben is a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató a visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól. Fogyasztó segítségnyújtásra irányuló igényét Szolgáltató fogadja.(1.6. pont).

Abban az esetben, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék megvásárlására irányuló szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal eláll, azonban az elállással érintett terméket annak jellege, tulajdonságai, illetve működése megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta, összeszerelte a termékben bekövetkező értékcsökkenésért felelősséggel tartozik. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget az MMXH Kft. az elállási joggal érintett termék vételárának visszatérítése során érvényesíti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonja. Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett termék jellege, értéke (vételára), valamint a fentiek szerinti használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra.

 

6.5. A Szolgáltatónak a Fogyasztó által utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldése közvetlen költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

7. Panaszkezelés Az Ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait a honlap menüjében szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes. a) Szóbeli panasz Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja az Ügyféllel. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30napon belül indokolással ellátott választ küld. b) Írásbeli panasz Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és a vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti. A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja. 

8. Adatvédelem A Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli. Szolgáltató és az Ügyfél közötti jogviszony kezelésével összefüggésben kezeli a Vevő adatait az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) által meghatározott keretek között a barillo.hu oldalon közzétett Adatvédelmi Tájékoztatóban részletesen meghatározott szabályok alapján. Az Eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá eső jogügyletek során a barillo.hu oldalon közzétett Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat és a mindenkor hatályos adatvédelmi jogszabályi rendelkezéseket betartja és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatvédelmi tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Adatainak kezelésekor a mindenkor hatályban lévő adatvédelmi jogszabályokat tartjuk szem előtt. A Szolgáltató részletes Adatvédelmi tájékoztatóját megtalálja Weboldalunkon. (Adatvédelmi Tájékoztató)

10. A Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
10.1. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
10.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Debrecen, 2021.01.20.